Проектування транспортно-пішохідних схем і організації дорожнього руху
Організація дорожнього руху в місті має відповідати порядку денному, загальним трендам урбаністики та потребам і викликам завтрашнього дня.

Інститут «Київдормістпроект» виграв тендер на розробку комплексної автоматизованої системи організації дорожнього руху в Києві. Перша черга системи, спроектована нашими фахівцями, вже створена. Зараз йде робота над робочою документацією другої черги цієї системи управління, яка передбачає приєднання до центрального пункту управління дорожнім рухом ще 150 світлоофорних об'єктів.

Для оптимізації організації дорожнього руху в Києві ми працювали над такими проектами як:

  • організація одностороннього руху на деяких вулицях Подільського району м.Києва (розробка проектно-кошторисної документації, головний інженер проекту Володимир Щербина);
  • розширення проїжджої частини у вигляді відкритих заїзних «кишень» на зупинках міського наземного пасажирського транспорту (головний інженер проекту Василь Пінчук);
  • організація міських пасажироперевезень залізничним транспортом в Києві (головний інженер проекту Рашид Халілов).

Безумовно, під час організації дорожнього руху пріорітет надається пішоходам.

Так ми розробляли проект реконструкції проспекту Перемоги, який передбачає й комплексну реконструкцію підземних пішохідних переходів. Головний інженер проекту – Іван Щур.

Наші фахівці розробили велику кількість надземних пішохідних переходів у Києві, наприклад:
  • розширення проїжджої частини у вигляді відкритих заїзних «кишень» на зупинках міського наземного пасажирського транспорту (головний інженер проекту Василь Пінчук);
  • надземний пішохідний перехід на перехресті проспекту Лобановського в районі вул. Кіровоградської (металевий пішохідний місток з ліфтовими підйомниками завдовжки 47 м, довжина прогонової споруди – 42 м. Головний інженер проекту Василь Пінчук);
  • надземний пішохідний перехід по вул. Академіка Заболотного (металевий пішохідний міст з ліфтовими підйомниками, довжина мосту – 59 м, довжина прольоту – 51,8 м. Головний інженер проекту О. Неживий);
  • надземний пішохідний перехід на Столичному шосе (металевий міст арково-вантової конструкції з ліфтовими підйомниками, довжина мосту – 50 м, площа забудови – 300 кв.м. Головний інженер проекту Василь Пінчук);
  • пішохідний місток через проспект Лобановського в районі Московської площі (довжина – 37 м, проліт – 27,5 м, площа забудови – 230 кв.м. Головний інженер проекту Рашид Халілов);
  • новий пішохідний перехід через проспект Науки в районі Московської площі (площа забудови –1313 кв.м. Головний інженер проекту Рашид Халілов).