Коли Київ стане безбар'єрним
Уже кілька років громадські активісти намагаються актуалізувати проблему доступності Києва для людей з обмеженою мобільністю.

На сьогодні Київ не може вважатися містом, по-справжньому доступним для людей з обмеженою мобільністю. Так, працюючи над новими проектами, ми намагаємося створювати умови, які б робили пересування містом зручнішим, але, на жаль, проект так званого безбар'єрного Києва поки що не є цільовим у стратегії розвитку міста.

Коли йдеться про потребу створення безбар'єрної інфраструктури в Києві, варто зауважити, що аудиторія стейкхолдерів у цьому питанні більша, ніж ми звикли думати. Адже до категорії людей з обмеженою мобільністю належать:

  • люди з інвалідністю;
  • родини з маленькими дітьми на візках;
  • діти до 6 років;
  • люди похилого віку;
  • люди з тимчасовими травмами.
Саме тому необхідно запровадити міську цільову програму, яка б передбачала реконструкцію доріг, транспорту, а також архітектурних об'єктів з урахуванням потреб людей з обмеженою мобільністю. Наявність безбар'єрної інфраструктури – один з критеріїв комфортабельності міста в рейтингах журнали Economist (World's Most Liveable Cities) та Monocle's (Most Liveable Cities Index). Як відомо, Київ у них поки що пасе задніх.

За даними столичного Департаменту містобудування та архітектури в 2015 році, 55% киян відносяться до групи осіб з обмеженою мобільністю. Тобто, в той чи інший період часу ця проблема стосується кожного з нас.
Саме тому необхідно запровадити міську цільову програму, яка б передбачала реконструкцію доріг, транспорту, а також архітектурних об'єктів з урахуванням потреб людей з обмеженою мобільністю. Наявність безбар'єрної інфраструктури – один з критеріїв комфортабельності міста в рейтингах журнали Economist (World's Most Liveable Cities) та Monocle's (Most Liveable Cities Index). Як відомо, Київ у них поки що пасе задніх.