kdmp@kdmp.com.ua


Київ, бул. Лесі Українки 26, оф.425

+38(044) 222-61-38,
Реконструкція транспортної розв’язки на перетині Столичного шосе та Проспекта Науки

      Проект «Реконструкція транспортної розв’язки на примиканні просп. Науки до Столичного шосе у Голосіївському районі м. Києва» підготовлений Інститутом «Київдормістпроект» (головний інженер проекту Халілов Р.І.) на підставі розпорядження Київської міської державної адміністрації №1455 від 14.11.2007 р.
       

       Проблеми тут назріли вже давно. Інтенсивність руху транспорту більш ніж у 1.5 рази перевищувало пропускну спроможність вузла. Багатогодинні затори змушували водіїв шукати інші шляхи пересування. Це збільшувало перепробіг автотранспорту, перевантажувало вулиці низької категорії, погіршувало екологічну ситуацію. Необхідність проведення реконструкції вузла стала нагальною проблемою.  


      Найважливішим завданням реконструкції транспортної розв’язки на примиканні просп. Науки до Столичного шосе є вирішення питання пропуску прямих потоків по Столичному шосе. Друга мета – максимальне спрощення руху основних лівоповоротних потоків та забезпечення безпечності руху транспорту та пішоходів через залізничний переїзд.  
 

       Основна ідея проекту, з урахуванням категорії вулиць, існуючої і прогнозованої інтенсивності руху транспорту по них та необхідністю подальшого розвитку Київського залізничного вузла, - будівництво шляхопроводу у напрямку основних транспортних потоків по Столичному шосе з організацією під ним світлофорного об’єкту для поворотних потоків та потоків, прямуючих між просп. Науки та вул. Набережно-Корчуватська. Для забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів через залізничний переїзд, розширення проїзної частини просп. Науки до 6 (шістьох) смуг руху передбачається змінити напрямок просп. Науки з будівництвом естакадного переходу з просп. Науки над залізницею до Столичного шосе. При цьому за рахунок влаштування з’їздів та заїздів на новий напрямок просп. Науки здійснюється підключення всіх прилеглих вулиць. 


        З метою досягнення максимальної безпеки для пішохідного руху передбачається будівництво двох пішохідних мостів: в районі примикання вул. Адмірала Ушакова до просп. Науки в ув’язці з зупинками громадського транспорту та через залізницю в районі її перетину зі старим напрямком просп. Науки (по основному напрямку пішохідних потоків). У всіх переходах мають бути створені умови для зручного і безпечного переміщення людей з обмеженими фізичними можливостями (ліфти, пандуси, пониження бортів). Існуючий підземний пішохідний перехід через Столичне шосе ліквідується через стиснені територіальні можливості, розташування його в стороні від пішохідних потоків та, як наслідок, недоцільність його реконструкції.


             Проектом передбачені такі геометричні параметри вулично-дорожньої мережі:
- основні напрямки руху (Столичне шосе, шляхопровід по Столичному шосе, просп. Науки) – 6 смуг руху. Ширина смуги руху по Столичному шосе – 3.75 м зі смугами безпеки по обидва боки проїзної частини, по просп. Науки – 3.5 м.
- з’їзди та заїзди (на Столичному шосе та просп. Науки) – по 2 смуги руху,
- місцеві проїзди вздовж Столичного шосе на північ від Набережно-Корчуватської вулиці – по 2 смуги, теж на південь – по 3 смуги руху.   


           Конструкція дорожнього одягу передбачена підсиленою з застосуванням для верхнього шару сучасного матеріалу – асфальтобетону з додаванням полімерних домішок, який, крім своєї міцності та довговічності, відрізняється шумопоглинаючими властивостями.


Проектом передбачено дві черги будівництва.

            Перша черга будівництва передбачає будівництво шляхопроводу по Столичному шосе з організацією під ним світлофорного об’єкту на перетині просп. Науки – вул. Набережно-Корчуватська з місцевими проїздами Столичного шосе, перекладання та прокладання інженерних мереж. 
           Друга черга будівництва передбачає реконструкцію просп. Науки зі зміною його напрямку, будівництво естакадних переходів через залізницю з підключенням до побудованого у першій черзі будівництва перетину, надземних пішохідних мостів через просп. Науки та залізницю, перекладання та прокладання інженерних мереж.  


Станом на листопад 2011 р. перша черга здана та успішно функціонує, тривають роботи другої черги будівництва.