kdmp@kdmp.com.ua


Київ, бул. Лесі Українки 26, оф.425

+38(044) 222-61-38,
Транспортний тунель на перетині проспекту Возз’єднання та Дніпровської набережної

        У 2009 році в Києві за проектом інституту “Київдормістпроект” (головний інженер проекту - начальник відділу конструкцій дорожньо-транспортних споруд В.О.Маракулін) введено в експлуатацію транспортний тунель на перетині пр-та Возз’єднання та Дніпровської набережної. 


          Тунель будувався в два етапи в дуже стислі строки з червня по жовтень. 
Конструкція тунелю та технологія будівництва мають такі особливості:
1.Тунель було запроектовано рамної конструкції. Довжина споруди - 53,9 м, переріз - 14,3 х5,33 м.
2.Несучі стіни тунелю виконувались з буронабивних паль, які водночас слугували огорожею котловану.
3.Монолітне перекриття тунелю бетонувалось на опалубці, яка була розташована на грунті. Це дозволило обійтись без стояків, та відновити рух транспорту над туннелем, не чекаючи досягнення бетоном перекриття 100% міцності.
4.Розрахункова схема паль стін тунелю була не консольною, а розпертою в перекриття. Це значно зменшило зусилля в палях від насипу підходів та автотранспорту.
5.Для скорочення терміну будівництва монолітне перекриття зроблено з гладкою поверхнею, яка не потребує додаткового вірівнюючого шару під гідроізоляцію. Була застосована гідроізоляція Flexigum HP компанії Bitum. Ця гідроізоляція має довговічність 30 років, зберігає гнучкість при низьких температурах до мінус 30 градусів, дозволяє виконувати роботи високими темпами.