kdmp@kdmp.com.ua


Київ, бул. Лесі Українки 26, оф.425

+38(044) 222-61-38,
Подільський мостовий перехід

Необхідність будівництва Подільського мостового переходу (ПМП) в найкоротший строк викликана містобудівною ситуацією, що склалася останнім часом, особливістю якою є розділення Києва на правобережну частину, де мешкає понад 70% населення і розміщення біля 80% робочих місць, і лівобережну, місткість якої становить відповідно 30% і 20%.

В особливо несприятливому становищу опинилась північно-східна частина столиці, де величезний житловий масив Троєщина-Воскресенка-Вигурівщина пов’язаний з правобережжям лише Московським мостом.

Темпи заселення лівобережжя значно випереджують будів¬ництво пов’язуючих транспортних споруд.

Сьогодні багатьох, напевно, це здивує, але необхідність будівництва мостового переходу в цьому мі¬сці визначена ще при розробці Генерального плану м. Києва 1967 року, згідно з яким була запланована забудова міста на 20-річний строк.

Пізніше гостра необхідність в спорудженні нових мостів через р. Дніпро, в першу чергу моста на Подолі, підтверджена генераль¬ним планом 1986 року і комплексною схемою розвитку всіх видів міського пасажирського транспорту м. Києва на період до 2005 р.

Основою для прийняття проектних рішень було техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) будівництва мостового переходу че¬рез р. Дніпро на Подолі, розроблене в 1990-1991 рр. і затверд¬жене Кабінетом міністрів України в 1993 р.

Намічений термін будівництва мостового переходу тоді виглядав так:

- початок робіт -1995 рік,
- завершення будівництва - 2003 рік.

І лише мешканцям Києва початку ХХІ століття пощастило спостерігати активізацію робіт на цьому об’єкті.

Завдяки спорудженню Подільського мостового переходу мають бути досягнуті такі цілі:

  • вирішення проблеми нормальних комфортних перевезень мешканців з районів Троєщини,  Воскресенки й Райдужного на правий берег з найменшими втратами часу;
  • вирішення великої містобудівної проблеми - створення можливісті збудувати хордову магістраль, яка з'єднає кільце¬ву дорогу в місці виходу на неї Повітрофлотського проспекту на правому березі, з вул. Братіславською, яка є ділянкою меридіональної магістралі лівобережжя;
  • перехід є природоохоронною спорудою міського масштабу, бо завдяки йому скорочується пробіг транспорту по житловим рай¬онам, покращуються умови руху й, тим самим, зменшується об'єм шкідливих викидів в навколишнє середовище; зберігається природне середовище вздовж всієї траси;
  • рекреаційна паркова зона дніпровської пойми - Труханів острів, урочище Горбачиха стають доступними для населення;
  • очікується швидка окупність капіталовкладень.


Генпроектувальником моста є АТЗТ «Київсоюзщляхпроект». Наш Інститут виступає проектувальником окремих частин зазначеної споруди.

За проектом мостовий перехід довжиною 6.85 км починається на Подолі в місці перетину вул. Набережно-Лугової з вул. Межигірською, за¬кінчується на бульварі Перова.

Мостовий перехід являє собою комплекс споруд, що забез¬печують пропуск автотранспорту, метрополітену, інженерних комунікацій через акваторії і міські території з Подолу на Воскресенку. При загальній довжині в 6.9 км чотири кілометри припа¬дають на штучні споруди.

У складі ПМП є три мости: через Гавань, Дніпро та Десьонку. На Рибальському та Трухановому островах трасса пройде по естакадах. Всі споруди будуть двох’ярусними – у нижньому ярусі метрополітен, на верхньому – рух авто.

Як це має бути і як це виглядає у листопаді 2011 року пропонуємо Вам подивитися тут.