kdmp@kdmp.com.ua


Київ, бул. Лесі Українки 26, оф.425

+38(044) 222-61-38,
Транспортна розв’язка на Московській площі

       Одним з найбільших за масштабом та значенням для Києва є проект реконструкції транспортної розв’язки на Московській площі. Його головним інженером є Р.І.Халілов.


       Проблеми для водіїв та пішоходів у цьому районі накопичувалися вже давно. Московська площа розташована у південній частині міста Києва. Це важливий містобудівний комплекс міста, центр промислових підприємств, торгівельний та культурний центр. 
           В результаті бурхливого післявоєнного розвитку міста Московська площа опинилася на перетині одного з найважливіших магістральних напрямків: просп. 40-річчя Жовтня - бульв. Дружби Народів та Червонозоряний просп. – просп. Науки.
          До реконструкції загальна завантаженість Московської площі досягла критичної відмітки на рівні близько 120 тис. одиниць на добу, таким чином інтенсивність руху транспорту більш ніж у 1,5 рази перевищила пропускну спроможність вузла.


        Запропонований Інститутом «КиївДорМістПроект» (КДМП) проект визначив найважливішим завданням реконструкції транспортної розв’язки Московської площі вирішення перетину прямих потоків: бульв. Дружби Народів – просп. 40-річчя Жовтня та просп. Науки – Червонозоряний просп. Друга мета – максимальне спрощення руху основних лівоповоротних потоків: бульв. Дружби Народів – просп. Науки та Червонозоряний просп. – бульв. Дружби Народів.  


          Основна ідея проекту – будівництво естакади у напрямку з бульв. Дружби Народів на просп. 40-річчя Жовтня з вирішенням питань перехрещення з напрямком просп. Науки-Червонозоряний проспект в різних рівнях. З метою досягнення максимальної пропускної спроможності вузла, ліві повороти з бульв. Дружби Народів на просп. Науки і з Червонозоряного проспекту на бульв. Дружби Народів вирішені безперешкодними.
Проектом передбачені такі геометричні параметри вулично-дорожньої мережі: основні напрямки руху (бульв. Дружби Народів, просп. 40-річчя Жовтня, Червонозоряний просп., просп. Науки, основна естакада) – 6 смуг руху, з’їзди та заїзди – по 2 смуги руху. Ширина смуги руху – 3,75 м.
        Проектом передбачено будівництво пішохідного мосту в районі примикання вул. Деміївської до Червонозоряного проспекту, розвинутого підземного пішохідного переходу на просп. Науки, реконструкція трьох існуючих підземних пішохідних переходів. У всіх переходах створені умови для зручного і безпечного переміщення людей з обмеженими фізичними можливостями (ліфти, підйомники, пандуси, пониження бортів, тощо).  
             З урахуванням стиснених умов ( збереження навколишньої забудови) естакада з бульв. Дружби Народів на просп. 40-річчя Жовтня запроектована криволінійною з радіусом в плані 900 м і односхилим у поперечному профілі з ухилом 20 ‰ (з архітектурних міркувань). 
 

         Конструкція дорожнього одягу передбачена підсиленою з застосуванням для верхнього шару сучасного матеріалу – щебенево-мастичного асфальтобетону, який, крім своєї міцності та довговічності, відрізняється шумопоглинаючими властивостями.
          Реалізація проекту завершена у 2010 р.

 



 

схема 1 транспортної розв'язки на Московській площі
схема 2 транспортної розв'язки на Московській площі
вигляд Московської площі після реконструкції
естакада на Московській площі