kdmp@kdmp.com.ua


Київ, бул. Лесі Українки 26, оф.425

+38(044) 222-61-38,
Проект реконструкції транспортної розв’язки на Ленінградській площі

      Існуюча транспортна розв’язка на Ленінградській площі є складною для всіх учасників дорожнього руху. Тут сходяться такі жваві транспортні артерії як проспект Возз’єднання, проспект Миру, проспект Гагаріна, Харківське шосе та вулиця Празька.
       Інтенсивність руху в годину «пік» по основних магістралях виглядає так:
Проспект Возз’єднання – 5068 авт/год,
Проспект Гагаріна – 6070 авт/год,
Проспект Миру – 4100 авт/год.,
Харківське шосе – 4938 авт/год.
        Деяка частина автотранспорту перерозподіляється по прилеглим вулицям, але це істотно не впливає на ситуацію в цілому.
     

     Саме тому для вирішення питання забезпечення повної транспортної розв’язки нашими фахівцями було підготовлено декілька варіантів.
     В основу прийнятого рішення закладена концепція декількох рівнів перетину потоків руху. А саме – 3-рівнева транспортна розв’язка.
     При цьому брались до уваги етажність забудови прилеглої території та діючий дощовий колектор Д-1200, який пересікає площу від пр.Миру до вул.Празької.
 

       Прийнято наступний варіант реконструкції транспортної розв’язки на Ленінградській площі:
1. Проспект Возз’єднання-проспект Гагаріна – двостороння 4-смугова естакада,
2. Проспект Гагаріна-Харківське шосе – двостороння 4-смугова естакада, яка на підході до пр..Гагаріна з Харківського шосе примикає до естакади п.1, а з боку пр..Гагаріна починається з першого рівня під естакадою п.1,
3. Пр..Возз’єднання-Харківське шосе – проїзд в першому рівні,
4. Харківське шосе-пр. Возз’єднання – 2-смуговий тунель, який дає можливість забезпечити проїзд в першому рівні пр. Миру-Харківське шосе, пр. Возз’єднання-вул. Празька, вул. Сергієнка, вул. Сосюри,
5. Пр. Миру-Харківське шосе – проїзд в першому рівні,
6. Пр. Возз’єднання-вул. Празька – проїзд в першому рівні.
7. Перетин в районі Дарницького універмагу, при якому основний рух транспорту організований таким чином: правий поворот на пр. Возз’єднання та 2-сторонній рух на вул. Празьку, Харківське шосе, правоповоротний рух з боку пр. Гагаріна. У цьому вузлі передбачено світлофор, який забезпечить організацію руху транспорту та пішоходів до побудови підземного переходу зі станцією метрополітену.
       В районі примикання Харківського шосе до вул. Празької влаштовується світлофор для організації руху транспорту, трамваю та пішоходів.
        Крім того, передбачається світлофор і в районі перетину вулиць Сергієнко та Сосюри.
Перетин вул. Будівельників-пр. Гагаріна-вул. Сосюри передбачається саморегульований.
        При цьому рух по пр. Гагаріна-вул. Будівельників буде односторонній правоповоротний, вул. Сосюри-пр. Гагаріна – односторонній лівоповоротний з можливістю виїзду на естакаду в бік Харківського шосе, та руху в першому рівні в бік проспектів Миру та Возз’єднання. 


      Фахівці Інституту КДМП врахували, що планом розвитку мережі київського метрополітену до 2020 р. передбачається будівництво станції метро «Ленінградська площа». Для успішного будівництва станції метро без порушення конструкцій естакад в місці перетину з метрополітеном, передбачено влаштування конструкцій станції «стіна у ґрунті» одночасно з будівництвом конструкцій естакад.
     Таким чином, в проекті розв’язки виконана попередня ув’язка конструкцій перспективної станції метрополітену, запроектованих естакад та тунелю.


      При проектуванні розв’язки максимально збережені існуючі зупинки громадського транспорту. Передбачені нові зупинки біля підземних переходів та основних торгових точок.


       Збережені існуючі та передбачені нові стоянки автомобілів за рахунок існуючих під’їздів, що не будуть використовувати після реконструкції розв’язки.


      Зазвичай, проект передбачає влаштування зелених зон та компенсаційну висадку дерев.