kdmp@kdmp.com.ua


Київ, бул. Лесі Українки 26, оф.425

+38(044) 222-61-38,
Новости   >   Нова розробка компанії Samsung допоможе врятувати тисячі життів на дорогах

 

Безпека на дорозі — проблема, яка лишається актуальною навіть з появою різноманітних автогаджетів. За статистикою, близько 80 відсотків аварій на дорозі відбуваються при неправильному обгоні.

Виконання обгону потребує дотримання трьох основних правил: переконатися, що вас ніхто не обгоняє ззаду; переконатися у відсутності зустрічного транспорту; перестроїться на смугу зустрічного руху, випередити транспортний засіб та повернутися назад до своєї смуги руху.

Вирішити нагальну проблему мільйонів людей взялися розробники південо-корейської компанії Samsung, які у 2015 р. презентували свій черговий винахід “The Safety Track”.


Всім автомобілістам та пасажирам добре знайома ситуація, коли потрібно обігнати велику вантаживку, через яку попереду нічого не видно. Обгін у таких умовах надзвичайно небезпечний. В тих, у кого є автівка і хто часто буває за містом, було чимало ситуацій, коли доводилось довго пленькатися за великими вантаживками, тому що немає можливости їх обігнати. Рух уповільнюється, та час втрачається не стільки через страх руху по «встречке», скільки через незнання (через велики габарити вантажівки попереду) того, що ж вас чекає на тій «встречке». Обгін вважається одним з найнебезпечних маневрів на дорозі, і навіть досвідчені водії з великим досвідом можуть стати учасниками аварії під час його виконання.


 




Інженери аргентинського відділення компанії Samsung вважать, що проблему можна легко вирішити, встановивши на своїх фурах спеціальні камери та екрани. Відомо, що Samsung імпортує дуже багато товарів в Аргентину, і тому, відповідно, володіє великим автопарком вантажних автомобілів. Аргентина також має високу смертність на дорогах. Тому перші камери на машинах з’явились саме там.

 





Якісне відтворення інформації на екрані забезпечується камерами відеоспостереження. Екран складається з двох частин, що дозволяє безперешкодно відкривати двері прицепу. Апаратура захищена від води, порохів та легких ушкоджень.
Трансляція зображення здійснюється у бездротовому режимі. Монітори можуть працювати у будь який час доби. Таким чином, водії, що їдуть за вантажівкою, зможуть отримати повну уяву про дорожню ситуацію та прийняти адекватне рішення для обгону.

 



За словами розробників, ціна такого врятування буде максимально бюджетною.


Однак з’явилось чимало скептиків, які стверджують, що така система, скоріше за все, не буде використовуватися на реальних дорогах. Вони передбачають, що власникам вантажівок буде невигідно обладнувати кожний зі своїх автомобілів камерами та необхідними за габаритами моніторами. До цього ж збільшаться витрати на паливо, тому що елементи системи додають зайву вагу. У світі, де правлять гроши, на таке просто ніхто не пійде, вважають скептики. Адже прибутку з цієї іновації вони не отримають.
Тим не менш, можна припустити, що зазначена опція буде поступово впроваджуватися та стане не платним додатком, а війде у базову комплектацію.

Багатьом подобається інша ідея, коли прозорі дісплеї встановлюються на внутрішню поверхню лобового скла вашого автомобіля. Наприклад, у фури встановлена камера спереду і як тільки авто, що рухається позаду, підходить на визначену відстань до фури, камера на фурі автоматично чи при включенні лівого поворотника, або при натисканні спец. кнопки передає картинку на "лобовий" екран авто, що іде позаду. Такі екрани вже є, і TDK, і Samsung і Toshiba ними займаються.
У тому ж Land Rover інженери використовують аналогічну ідею з камерами та екранами. На прототипі позашляховика є функція, яка називається «transparent bonnet» (прозорий капот). На радіаторі авто встановлені камери, які передають картинку на спеціальний екран для водія. Таким чином складається враження, що водій бачить «скрізь» капот та точно знає, куда саме слід повернути руля при складному маневруванні.

 




Foto http://www.novate.ru