kdmp@kdmp.com.ua


Київ, бул. Лесі Українки 26, оф.425

+38(044) 222-61-38,
Новости   >   Дорога без калюж – вже не фантастика

 

2 жовтня 2015

 

Цікава інформація з’явилася на сайті  http://www.lafarge.com. 

 Можливо, у недалекому майбутньому пішоходи та водії авто нарешті позбавляться калюж на дорогах! Вода не тільки створює незручності учасникам дорожнього руху, але й пагубно відбивається на міцності асфальту. Схоже, що калюжи на дорогах можуть скоро відійти у минуле, обіцяють розробники новаторського дорожнього покриття, яке спроможне всмоктувати воду. 

Ідея такого бетону з’явилася давно, близько 60 років тому. Але тільки тепер одна з найвідоміших компаній, які розробляють нові технології бетону, англійська фірма Lafarge Tarmac (має філіали у 64 країнах, зокрема, в Україні. Загальна кількість робітників в усіх країнах – 68 тисяч) представила свою розробку.

Сенс нового виду бетона – він не дає воді  накопичуватися на поверхні – рідина майже миттєво проходити до низу і зникати під землею. Відповідно до заявлених характеристик, такий бетон може за 60 секунд усмоктати 4000 литрів води з одного квадратного метра. 

 

Відео випробування бетону можна подивитись тут https://youtu.be/-iJP7DFt6AU

 

Для цього асфальт  отримав пористу структуру. 

 

джерело http://mirfactov.com/beton-kotoryiy-sam-unichtozhaet-luzhi/

 

Попадаючи на нього, вода моментально просочується та опиняється вже під асфальтом. Там, у свою чергу, вона попадає у спеціальний резервуар. Подальший рух води залежить від можливостей місцевості. Вона може зливатися або безпосередньо у грунт, або у спеціальні дренажні труби, які виходять у дощову каналізацію. При цьому ззовні дорога залишається рівною, сухою та зручною для проїзду. Ще одним «бонусом» такої технології є спроможність накопленої води охолоджувати верхні щари асфальту.

 

 

джерело  http://mirfactov.com/beton-kotoryiy-sam-unichtozhaet-luzhi/

 

Однак у фахівців залишається ряд питань, на які поки немає відповіді. Для жителів України (та багатьох інших країн) важливо, що буде з таким покриттям при швидкому промерзанні грунту, що для нашого клімату звичайне явище. За законами фізики, вода, що зкопилася у нижніх шарах, просто «розірве» цей чудо-бетон.

Інша проблема – шум колес, який виникає під час руху по такому пористому покриттю.

Сподіваємось, що розробники знайдуть рішення для цих проблем.

А поки таке дорожнє покриття – гарне рішення для парковок, стоянок у торговельно-розважальних комплексів, паркових та велосипедних доріжок й т.ін.