kdmp@kdmp.com.ua


Київ, бул. Лесі Українки 26, оф.425

+38(044) 222-61-38,
Новости   >   Зі Швеції до Данії проведуть метро

 21 грудня 2011

travel.obozrevatel.com/tourism/iz-shvetsii-v-daniyu-provedut-metro.htm 

 

 

У зв’язку зі збільшенням пасажиропотоку між шведським містом Мальмьо та Копенгагеном, данською столицею, розробляється проект будівництва метро між двома містами.


«У майбутньому залізничних колій на Ересуннському мосту, який з’єднує Мальмьо та Копенгаген, буде недостатньо для провезення всіх пасажирів. Тому ми повинні вже зараз замислюватися про зростаюче навантаження, щоби пасажирам не довелось пересідати на автомобілі», - сказав мер Мальмьо Ільмар Ріпалу.
Вартість будівництва нової лінії метро, яка буде з’єднувати головні вокзали Мальмьо та Копенгагена, оцінюється в 13 млрд. шведських крон ($ 1,87 млрд). Відкрити нову лінію планується за 15 років.
Наразі Мальмьо і Копенгаген проводять дослідження, за допомогою яких влади планують з’ясувати, наскільки відкриття нової лінії метро під проливом Ересунн може збільшити пропускну спроможність Ересуннського моста. Дослідження фінансуються за рахунок ЄС, через регіональний фонд Ересунн, та міського бюджета Копенгагена та Мальмьо.
Відкриття Ересуннського моста та міського тунелю в Мальмьо, який з’єднує головний вокзал міста та міст, були покликані збільшити пасажиропотік між Швецією та Норвегією. Пасажири міського тунелю позитивно сприйняли новину про можливе відкриття нової лінії метро. «З тих пір, як був відкритий тунель, потяги стали ходити краще. Однак чудово було б мати альтернативний варіант, особливо в такий день, як сьогодні», - сказала жителька Мальмьо Ліссен Зетраус, яка чотири роки працювала в Копенгагені, під час страйку співробітників залізничного транспорту.

Для довідки:
Ересуннський міст довжиною 7845 м покриває половину відстані між Швецією та данським островом Амагер. Кордон між двома країнами знаходиться в 5,3 км від шведського берега. Конструкція моста має масу 82000 тон, несе дві залізничних колії та чотири смуги руху на горизонтальній балці, яка йде вздовж усієї довжини моста. На обох підходах до 3-вантових секцій кожні 140 м балка спирається на бетонні опори. 2 пари вільно стоячих несучих пілонів висотою 204 м дозволяють здійснити судноплавство у створі основного прогону, заввишки 57 м. Не дивлячись на це, більшість суден вважають за краще проходити через пролив безперешкодно — над тунелем. Довжина основного вантового прогону — 490 метрів. Балка та вантова конструкція були вибрані, щоби забезпечити необхідну жорсткість для виконання тяжких залізничних перевезень.
Архітектор — Джордж Ротне (George Rothne), структурний дизайн — Ове Аруп (Ove Arup & Partners).
Міст з’єднується з тунелем на штучному острові, названому Пеберхольм (Перець-острів). З характерним гумором данці вибрали ім’я для доповнення сусіднього природного острова Сальтхольм (Сіль-острів) на півночі. Вони також зробили Пеберхольм природним заповідником. Насипаний зі скель та порід під час днопоглиблювальних робіт при будівництві моста та тунелю, острів Пеберхольм має приблизно 4 км у довжину з середньою шириною 500 метрів.
З’єднання між штучним островом Peberholm та штучним півостровом Каструп на острові Амагер — найближчої населеної частини Данії — здійснюється через тунель Drogden (Drogdentunnelen). Довжина тунелю 4050 метрів складається з 3510 метрів підводного тунелю та 270 метрів порталів на кожному кінці. Тунель виготовлений з 20 збірних залізобетонних сегментів (55000 тон кожний) та об’єднаний у каналі, виритому в морському дні. 2 труби у тунелю несуть залізничні колії; ще 2 несуть автодороги, а менша п’ята труба призначена для надзвичайних ситуацій. Труби розташовані бік о бік.

 

ru.wikipedia.org/wiki/Эресуннский_мост