kdmp@kdmp.com.ua


Київ, бул. Лесі Українки 26, оф.425

+38(044) 222-61-38,
Проектування автостоянок, парковок

    У 2009 році Інститут «КиївДорМістПроект» (КДМП) виступив суб-підрядником у виконанні контракту, який був укладений між замовником – КП «Київдорсервіс», та консультантом – фінською фірмою “Traficon Ltd”. Участь нашої Сторони у проекті забезпечували директор Інституту В.Воробйов та начальник відділу організації дорожнього руху В.Щербина.
    Тема робіт за контрактом – розробка Паркувальної стратегії Києва. 
    Сильною стороною розробленого проекту Стратегії є, беззаперечно, поєднання київських реалій з провіреним часом європейським досвідом.


     Пропонуємо Вам ознайомитись з основними положеннями спільної розробки:
    Дорожній рух та мешканці Києва надзвичайно потерпають від зростаючого обсягу машин на вулицях, особливо, у центральних районах столиці. Так, у 2003 р. на кожних 1000 мешканців було зареєстровано менш ніж 120 машин, в 2008 р. - близько 300. Загальна кількість автівок на 2008 р. складала 930 000. Додайте ще близько 100 000 машин, зареєстрованих в інших регіонах.
   Свій негативний внесок у ситуацію додає інтенсивне зведення бізнес-центрів, торговельних і розважальних споруд та багатоповерхових будинків у центрі міста. У вже наявних паркінгах ціни на паркування невиправдано високі.
      Не менші проблеми з паркуванням у житлових масивах столиці.
     Тому ми розглядаємо розробку стратегії паркування як один з найбільш важливих факторів, що сприятиме поліпшенню міського використання земель, будівництва, транспорту, фінансового та навколишнього середовища.
 

     Підготовлений фахівцями проект визначає такі стратегічні цілі:
- зменшення транспортних заторів у центрі міста та на головних вулицях, що ведуть до нього;
- покращення екологічної ситуації у місті через зменшення шуму та забруднення повітря;
- забезпечення прав пішоходів на тротуарах та інших пішохідних територіях;
- надання відповідних/необхідних/задовільних умов паркування для мешканців;
- забезпечення достатньої кількості місць для короткострокового паркування у центрі міста та поблизу торгових і розважальних центрів;
- жорсткий контроль за виконанням правил паркування,
- фінансові надходження від паркування до бюджету міста.
 

     Стратегія паркування, як складова частина загальної транспортної стратегії, має складатися, на думку наших фахівців, з таких напрямків діяльності:
1) гармонізація правил дорожнього руху у відповідності до міжнародних стандартів;
2) введення норм і правил паркування у відповідності з міжнародною практикою;
3) відповідний контроль та засоби примусу для дотримання правил дорожнього руху та правил паркування;
4) визначення пріоритету пішоходів на тротуарах та вуличних перехрестях, заборона паркування на тротуарах та пішохідних зонах;
5) визначення та дотримання норм на паркування у нових будинках;
6) будівництво перехоплювальних автостоянок і пов’язаних з ними супутніх сервісів в приміських житлових районах;

 

 

7) будівництво багатоповерхових автостоянок у центрі міста, поблизу торгових та ділових районів;
8) впровадження системи динамічного інформування про розташування автостоянок та наявність місць на них;
9) зонування паркування для мешканців житлових районів;
10) реорганізація стоянок на вулицях для підтримки короткострокового паркування для клієнтів магазинів, підприємств і установ;
11) надання пріоритету транспорту людей похилого віку і інвалідів, а також транспорту, що здійснює доставку товарів;
12) покращення роботи громадського транспорту та рівня послуг, який він надає.
   

      Наразі опрацювання проекту Паркувальної стратегії Києва триває за активної участі наших провідних фахівців.