kdmp@kdmp.com.ua


Київ, бул. Лесі Українки 26, оф.425

+38(044) 222-61-38,
Проектування автомобільних доріг

      Cучасна транспортна інфраструктура Києва, затверджена ще в 60-х роках минулого століття, не витримує «викликів» сучасності.
Так, щільність вулично-дорожньої мережі в Києві становить сьогодні 2,3 км/на км², тоді як у Москві - 4,4, Лондоні - 9,9, Парижі - 15, в Нью-Йорку — понад 12 км/кв. км.
      Згідно з проектом нової стратегії розвитку до 2025 р., Київ буде орієнтуватися на столиці центрально-східної Європи: на Варшаву, Прагу та Будапешт.
      З 2010-11 рр. у Києві все більш активно розвивається міська транспортна інфраструктура, хоча, «за оцінкою УЄФА, Україні потрібно 30 років, щоби побудувати дороги, але, я думаю, що за 10 років Україна справиться, аби мати дороги не гірше східноєвропейських", - заявив Віце-прем’єр-міністр–міністр інфраструктури України Борис Колесніков на брифінгу 8 вересня 2011 р.

     Так, за пропозиціями Інституту КДМП до «Генерального плану розвитку Києва до 2025 р». передбачається, що протяжність магістральної мережі столиці становитиме у 2025 р. 939,7 км (у 2008 – 662,4 км), а щільність магістральної мережі у 2025 р. – 3,02 км/кв.м замість 2,13 у 2008 р.

     Суттєво розвантажити столичні дороги допоможуть й нові мости. До речі, саме київські мости через Дніпро на сьогоднішній день викликають у розробників транспортної схеми особливу збентеженість. Сьогодні по 4-х мостах проходить близько 300 тис. автомобілів на добу. Це призводить до того, що коефіціент перевантаженості автомобільних мостів (крім Південного) складає 3 при нормативі 0,7. З врахуванням зазначеного кількість мостових переходів доцільно було б довести до 11.

 

 

        За думкою фахівців нашого Інституту, проблему комфортності та достатньості столичних доріг допоможуть вирішити: грамотне планування будівництва і реконструкції автодоріг, нові підходи та технології, оптимальна схема організації дорожнього руху, достатній рівень державного фінансування, чіткий контроль над витрачанням коштів, технічний нагляд за будівництвом та експлуатацією дороги, та, головне, — відповідальність виконавців всіх рівнів за виконані ними роботи. 
       Фахівці Інституту виходять з того, що рівень прийнятих в проекті рішень, їх детальна проробка визначать у подальшому споживацькі властивості майбутньої дороги. 
       Такій підхід – доминанта в розробці і поточних проектів, які веде наш Інститут:
- трирівнева розв’язка біля моста Патону на правому березі Дніпра,
- будівництво естакади на перетині Набережного шосе та Дніпровського спуску,
- будівництво транспортної розв’язки на Поштовій площі,
- будівництво під’їзної дороги від Червонозоряного проспекта до міжнародного аеропорту «Київ» (Жуляни),
- будівництво транспортної розв’язки на перетині проспекта Науки та Столичного шосе,
- реконструкція проспектів Бажана та Перемоги,
- будівництво транспортних тунелів.
 

       За пропозиціями Інституту КДМП до «Генерального плану розвитку Києва до 2025 р.» у першій черзі будівництва передбачаються 3 тунелі: від станції метро «Лівобережна» до Площі Перемоги (7 км), від Наддніпрянського шосе під Ботанічним садом до вул.Саперно-Слобідської (1,5 км) та від вул. Фрунзе до вул. Чорновола (1,2 км). В план будівництва до 2025 р. включені Північний тунельний перехід через Дніпро (4,3 км) та Південний тунельний перехід через Дніпро (4,4 км). І, нарешті, на перспективу планується будівництво тунелів від вул.Набережно-Лугова до вул. Богатирської (1,8 км) та від вул. Фрунзе до вул. Кировоградської (11,1 км).