kdmp@kdmp.com.ua


Київ, бул. Лесі Українки 26, оф.425

+38(044) 222-61-38,
Новости   >   За проектом «КДМП» продовжується будівництво ділянки Великої Кільцевої дороги на Оболоні

 

14 червня 2017

 

З лютого 2017 року відновилося довгоочікуване будівництво ділянки Великої Кільцевої дороги, яка з’єднає Мінський проспект з вулицею Богатирською. Розв’язка стане одним з найбільших транспортних вузлів столиці.

 

Такий вигляд має ця територія сьогодні, фото http://www.abcnews.com.ua/ru/education/kak-prokhodit-stroitiel-stvo-bol-shoi-kol-tsievoi-doroghi-na-oboloni-foto

 

Зараз Велика Кільцева дорога обривається на пр. Рокосовського. Згідно з проектом Інституту «Київдормістпроект», її продовжать до Оболонського проспекту, а на перетині з вул. Богатирською побудують нову розв’язку-«конюшину». Це дозволить розвантажити Мінський проспект, вул. Полярну, Майорова, Теліги, Довженка, Гетьмана, Шулявський шляхопровід та пл. Шевченка. Вантажний і транзитний транспорт зможе значно скоротити свої маршрути в цій частині міста: тепер з Московського моста, не заїжджаючи на пл. Шевченка, можна буде виїхати на Окружну, прямувати на Житомирську, Одеську і Варшавську траси, а центральна частина міста значно розвантажиться. Вільнішим стане й рух з околиць Оболоні на Петрівку.

Крім розв’язки у вигляді «конюшини», проект передбачає будівництво дороги до залізничного переїзду (48 м в довжину), естакади над переїздом і ще однієї ділянки дороги. Загальна протяжність ділянки, що будується, – 1,8 км, на всю довжину якої буде також облаштовано велодоріжку. Дорога буде шестисмуговою, ширина центральної розділювальної смуги складе 4 м, тротуарів – 2,25 м, велодоріжок – 1,5 м. У районі агрофабрики з’явиться довгоочікуваний підземний перехід. Також будуть облаштовані інженерні мережі: дощова каналізація, газопровід, електропостачання, мережі вуличного освітлення і зв’язку. У плані передбачено й будівництво трансформаторної підстанції. Для мешканців нового житлового комплексу по вул. Кондратюка передбачено з’їзд на дорогу.

 

Презентація проекту у польових умовах, фото http://www.abcnews.com.ua/ru/education/kak-prokhodit-stroitiel-stvo-bol-shoi-kol-tsievoi-doroghi-na-oboloni-foto

 

Уже до кінця 2017 року міська влада планує побудувати «конюшину» на Богатирській, а повністю будівництво буде завершено до кінця 2018 року.

Інститут КДМП у своїх проектах використовує різні варіанти облаштування транспортних розв’язок. Їх вибір визначається умовами місцевості, завданнями проекту, фінансовим забезпеченням та т.і. На зазначеній ділянці дороги, за думкою директора Інституту Володимира Воробйова, варіант "конюшини", який добре себе зарекомендував впродовж десятиріч у різних містах світу, є оптимальним рішенням. Він дозволить ефективно розподілити транспортні потоки і збільшити пропускну здатність. Так, згідно з проектом «КДМП», пропускна спроможність розв’язки на Оболоні складе 55 000 автомобілів на добу.

 

Директор Інституту В.Воробйов (у центрі) під час презентації, фото http://www.abcnews.com.ua/ru/education/kak-prokhodit-stroitiel-stvo-bol-shoi-kol-tsievoi-doroghi-na-oboloni-foto