Реконструкція розв'язки на Деміївській (Московській) площі
Навантаження на Деміївську площу сьогодні більше 120 тисяч автомобілів на добу: це найбільш завантажена транспортом площа в Києві. Цей складний транспортно-містобудівний вузол знаходиться на перетині двох великих магістралей. Транспорт з Печерська спускається по бульвару Дружби Народів, додається до потоку машин з Либідської і рухається в бік по Голосоїівському проспекту або змінює напрямок руху ліворуч на Південний міст та в сторону проспекту Науки, або згортає вправо на проспект Лобановського. Зустрічний потік машин з проспекту Лобановського та Одеського напрямку перерозподіляється на Либідську площу, Печерськ або на лівий берег Дніпра.

У робочі дні на цій ділянці з 8:00 до 11:00 ранку і з 17:00 до 20:00 вечора проїхати складно. У світлофорів з боку проспектів Науки та Лобановського постійно накопичуються машини. Затори виникають, тому що пропускна здатність перехрестя значно менша, ніж кількість проїжджаючого транспорту. Оптимізувати цю ситуацію можна були зокрема прибравши світлофори і побудувавши розв'язку, що розвантажила б потоки.

Реконструкція транспортної розв'язки на Деміївській площі — питання комплексне.

До початку будівництва потрібно було побудувати дороги-дублери для максимального відведення транспорту, розширити і відремонтувати проспекти на в'їзді на Деміївську площу. Спочатку розширили вул. Голосіївську, «прорізали» провулок Батюка між Голосоїівським проспектом і вул. Деміївською, яка виходить на проспект Лобановського.
У 2001 р. капітально відремонтували Голосіївський проспект.
У 2003 р. реконструйований Протасів яр і пустили тролейбус.
У 2004 р. вул. Грінченка вийшла на Саперно-Слобідську.
У 2005 р. розширюють і облаштовують вулицю Кіровоградську.

Проект транспортної розв'язки передбачає будівництво шестисмуговій естакади в напрямку з Голосіївського проспекту на бульвар Дружби Народів, естакадний заїзд і з'їзд за напрямками основних лівоповоротних транспортних потоків (проспект Лобановського — бульвар Дружби Народів; бульвар Дружби Народів — проспект Науки), реконструкцію існуючого шляхопроводу над залізницею (Автовокзальний шляхопровід) з розширенням його до 8 смуг руху, реконструкцію примикання вул. Голосіївської до просп. Науки — вул. Саперно-Слобідської з організацією світлофорного регулювання.

Проектом передбачається знесення існуючих будівель, що потрапляють під транспортну розв'язку. Зокрема, зноситься будівля підвідомчого ГУ МВС в м.Києві, що потрапляє під естакадний заїзд, ТП і огорожу території кондитерської фабрики тощо.