Велика Кільцева дорога
З лютого 2017 року відновилося довгоочікуване будівництво ділянки Кільцевої дороги (не плутайте з Окружною), яка з'єднає Мінський проспект з Богатирською вулицею. Розв'язка стане одним з найбільших транспортних вузлів столиці.

Зараз Велика Кільцева дорога обривається на пр. Рокосовського. Згідно з проектом Інституту «Київдормістпроект», в 2018 р. її продовжать до Оболонського проспекту, а на перетині з вул. Богатирською побудують нову розв'язку-«конюшину». Це дозволить розвантажити Мінський проспект, вул. Полярну, Майорова, Теліги, Довженка, Гетьмана, Шулявський шляхопровід та пл. Шевченка. Вантажний і транзитний транспорт зможе значно скоротити свої маршрути в цій частині міста: тепер з Московського моста, не заїжджаючи на пл. Шевченка, можна буде виїхати на Окружну, їхати на Житомирську, Одеську і Варшавську траси, а центральна частина міста значно розвантажиться. Вільнішим стане й рух з околиць Оболоні на Петрівку.

Крім розв'язки у вигляді «конюшини», проект передбачає будівництво дороги до залізничного переїзду (48 м в довжину), естакади над переїздом і ще однієї ділянки дороги. Загальна протяжність ділянки, що будується, – 1,8 км, на всю довжину якої буде також облаштовано велодоріжку. Дорога буде шестисмуговою, ширина центральної розділювальної смуги складе 4 м, тротуарів – 2,25 м, велодоріжок – 1,5 м. У районі агрофабрікі з'явиться довгоочікуваний підземний перехід. Також будуть облаштовані інженерні мережі: зливова каналізація, газопровід, електропостачання, мережі вуличного освітлення і зв'язку. У плані передбачено й будівництво трансформаторної підстанції. Для мешканців нового житлового комплексу по вул. Кондратюка передбачено з'їзд на дорогу.

Уже до кінця 2017 року міська влада планує побудувати «конюшину» на Богатирській, а повністю будівництво буде завершено до кінця 2018 року.

Конюшинові розв'язки часто використовуються в проектах «КДМП». На думку директора Інституту Володимира Воробйова, цей варіант є оптимальним рішенням на цій ділянці дороги, дозволить ефективно розподілити транспортні потоки і збільшити пропускну здатність. Так, згідно з проектом «КДМП», пропускна спроможність розв'язки на Оболоні складе 55 000 автомобілів на добу.

До Кільцевої включено вулиці Глушкова — Теремківська — Лятошинського — Крейсера "Аврора" — с. Жуляни — шосе до м. Боярки — залізниця (шляхопровід) — вул. Трублаїні — вул. Григоровича-Барського — шосе до м. Вишневого — вул. Зодчих — с. Софіївська Борщагівська — вул. Литвиненко-Вольгемут — проспект Леся Курбаса — Тулузи — Жмеринська — Мельниченка — Янтарна — Перемоги — Котельникова — Верховинна і Львівська.

Місцевість: Борщагівка, Жуляни, Святошин, Теремки.
Станції метрополітену: Либідська, Святошин. Залізничні станції: Київ-Волинський, Київ-Московський, Новобіличі, Святошин